Campaign focuses on the role of the "everyday hero" to help save a life Company reaches milestone of 1.5 millionth sale of HeartStart line of defibrillators globally AMSTERDAM, the Netherlands Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) today announced the 20th anniversary and 1.5 millionth sale of its HeartStart line of automated external defibrillators (AEDs), the first AED designed for the layperson ...
from EMS via xlomafota13 on Inoreader http://ift.tt/2dd6Q2t
via IFTTT
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016
Philips celebrates 20th anniversary of its first AED designed for public access with campaign to raise awareness of sudden cardiac arrest
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.